Харківська гімназія №43

Заклад заснований у 1961 році.

Гімназія надає освіту у відповідності до ліцензії ЛЗ 21002019 згідно наказу № 694 по управлінню освіти Харківської облдержадміністрації від 30.12.96р.
Рішенням ХХХVІІ сесії ІV скликання Харківської міської ради від 06.07.2005р. № 109/05 з 01.09.2005 року заклад реорганізований шляхом перетворення у Харківську гімназію № 43 Харківської міської ради Харківської області.
Гімназія сьогодні – це спеціалізована школа І ступеня з поглибленим вивченням англійської мови; гімназія 5–11 класи з поглибленим вивченням англійської мови, математики та інформатики.

1. ГОЛОВНА МЕТА ГІМНАЗІЇ:

створення умов, які сприяють всебічному розвитку учнів, задоволенню інтелектуальних, творчих, емоційних та соціальних потреб; виховання громадянина зі свідомим ставленням до свого здоров'я та здоров'я інших, як найвищої соціальної цінності. Найголовнішою цінністю, яку має плекати сучасна школа, є здоров'я дитини.

2. КРЕДО ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕКТИВУ:

«Здоров'я дітей – найголовніша цінність за будь-яких умов життя».

3. МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА, НАД ЯКОЮ ПРАЦЮЄ ПЕДАГОГІЧНИЙ КОЛЕКТИВ:

  • «Від інноваційного змісту і технологій освіти через педагогічну майстерність учителя до формування особистості учня та підготовки його до життя в сучасних умовах».

Згідно зі Статутом заклад освіти має таку структуру:

- спеціалізована школа І ступеня з поглибленим вивченням англійської мови;

- гімназія 5-11-і класи;

Профіль навчання школи ІІІ ступеня:

  • Суспільно – гуманітарний

У гімназії працюють 48 учителів:

40 вчителів мають вищу та І категорії;

2 вчитель має ІІ категорію;

6 вчителів мають категорію "Спеціаліст";

12 вчителів мають педагогічне звання „учитель-методист”;

6 вчителів мають звання „старший учитель”.

Керують районними методичними об’єднанням 3 вчителі.

/Files/images/учителя сайт.jpg

2013/2014 навчальний рік функціонують 25 класів, де навчаються 729 учнів.

Напрямки роботи педагогічного колективу

  • впровадження інноваційних технологій;
  • удосконалення фахової майстерності педагогічних кадрів;
  • створення оптимальних умов для гармонійного розвитку учнів;
  • формування особистості випускника;
  • комплексна пізнавальна, художньо - естетична, громадсько-правова, військово – патріотична, екологічна та спортивно-оздоровча діяльність.
  • розвиток природних здібностей школярів, творча співпраця вчителів та учнів в межах центрів „Шанс” та „Інтелектуал”.

Сучасні технології, які використовує педагогічний колектив:

  • інформаційно-комп’ютерна технологія;
  • психологічний супровід навчально-виховного процесу;
  • технологія колективного творчого виховання;
  • проектна технологія;
  • критичне мислення.

В навчальному закладі передбачено широке коло додаткових можливостей задоволення освітніх потреб:

  • школа розвитку майбутніх першокласників „Дошколярик”;
  • центр „Зернятко”;
  • центр „Інтелектуал”;
  • наукове товариство старшокласників готує учнів до навчання у ВНЗ, дає можливість вдосконалити себе кожному, зануритися у пошукову, науково-дослідницьку діяльність;
  • виховний центр творчості „Шанс” (танцювальний ансамбль, театральна студія, хоровий колектив, товариство „Бібліограф”, студія образотворчого мистецтва);
  • центр „Здоров’я” (спортивні секції, туристично-краєзнавчий гурток, клуб „Майбутній воїн”).

Новини

Опитування

С какой целью ты чаще всего используешь интернет?

Календар

Попередня Жовтень 2017 Наступна
ПВСЧПСН
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031