Перебийніс Наталія Анатоліївна

вчитель англійської мови, спеціаліст вищої категорії, старший вчитель.

"Якщо хочеш бути красивим, працюй до самозабуття, працюй так, щоб ти відчував себе творцем, майстром, господарем в улюбленому ділі. Працюй так, щоб очі твої виражали одухотвореність"

/Files/images/Рисунок1.jpg

Тема досвіду:

Тренінгові та проектні технології на уроках англійської мови та в позакласній виховній роботі

Провідна наукова ідея:

Пошук і впровадження нових активних підходів до навчання та дидактичних засобів для адаптування навчально-виховного процесу до структурних та організаційних вимог навчального проектування.

Актуальність досвіду:

- акумулювання вміння користуватися здобутими знаннями для рішення нових завдань;

- розвиток комунікативних навичок і умінь (тобто умінь працювати в різноманітних групах, виконуючи різні соціальні завдання і ролі);

- навчання користуванню дослідницькими методами: збирати інформацію, факти, уміти їх аналізувати з різних точок зору, висувати гіпотези, робити висновки;

- експериментальна перевірка засобів використання проектних технологій на уроках та в позакласній роботі;

- реалізація поглибленого індивідуального підходу до учня, при якому кожному учневі надається можливість самостійно конструювати свої знання;

- підвищення мотивації навчання;

- розвиток пізнавальних умінь і навичок учнів;

- навчання вмінню орієнтуватися в інформаційному просторі та інтегрувати свої знання у різних галузей науки;

- забезпечення самостійності учня у здобуванні знань і використовуванні їх для вирішення нових пізнавальних і практичних завдань як найголовнішої ознаки і складової проектних методів.

______________________________________________________________________________________________

Особливо актуальним є застосування методу проектів сьогодні, коли сучасна освіта переорієнтовується на профільне навчання. Для того, щоб проектні технології досягли належного рівня застосовності в сучасній системі освіти, вкрай необхідно систематизувати та ретельно дослідити досвід педагогів, котрі вже застосовують проектні технології у своїй педагогічний діяльності. Тому, саме актуальність цього питання зумовила вибір теми мого досвіду: “Використання тренінгових та проектних технологій на уроках іноземної мови та в позакласній виховній роботі.”

Сучасний учитель іноземної мови – учитель, який докорінно переосмислив свою роль у навчально-виховному процесі з урахуванням новітніх рис суспільства: розвиток комп'ютерного інтелекту та усвідомлення, що англійська мова є лідером у міжнародному спілкуванні.

Згідно з методичними рекомендаціями щодо організації навчально-виховного процесу зміст навчання іноземної мови має бути зорієнтованим на розвиток мотивації до вивчення і на формування комунікативних умінь та навичок у всіх видах мовленнєвої діяльності.

Я глибоко переконана, що інтереси вчителя впливають на його учнів. Якщо ти дружиш із спортом, твої діти будуть ходити у походи та займати перші місця у всіх спортивних змагання. Якщо ти захоплюєшся астрономією, діти стануть постійними відвідувачами планетарію, а хтось у майбутньому обов’язково відкриє нову зірку. Якщо ти любиш тварин, твій клас буде займатися благодійністю та знаходити нових хазяїв для маленьких безпритульних собак та кішок.

За 25 років, які я працюю у школі, та за 20 років у якості класного керівника я в цьому переконалась. А що ж до мене? Я вважаю себе творчою людиною, граю на гітарі та піаніно, люблю співати, захоплююся театром (колись навіть хотіла пов’язати своє життя із ним). Тому намагаюсь розвивати творчий потенціал моїх учнів. Зараз з використанням інноваційних технологій це стає не тільки дуже цікаво, але й більш результативніше.

Основним напрямком моєї роботи є розвиток творчого потенціалу учнів, бо саме творчість стає гарантом виховання особистості, небайдужої до проблем суспільства. Творчість неможлива без ідейності та духовності, співчуття та допомоги іншому.

Класний керівник - це помічник, захисник своїх вихованців в колізіях шкільного життя. Виховує тільки той педагог, якого діти поважають, люблять, довіряють, спосіб життя якого таємно або відкрито наслідують. Виховна робота не може розглядатися як набір певних заходів, додаткових до урочної діяльності, виховання сьогодні - це не односпрямована ​​передача досвіду і оціночних суджень від старшого покоління до молодшого, а взаємодія і співпраця вчителя та дітей у сфері їх спільного буття. Без реальних механізмів виховання успіхів досягти неможливо. Тому перед класним керівником стоїть проблема створення виховного простору, в якому дитина розвивалася б гармонійно, уміла вирішувати життєві проблеми, здобувала суспільний досвід. Педагогу необхідно пам'ятати про те, що в людині немає нічого чисто зовнішнього, немає нічого чисто внутрішнього. Внутрішнє лише тоді цінне, коли воно проявляється в повсякденному житті та спілкуванні. Важливо створити певну атмосферу у взаємовідносинах учень-класний керівник. Це той потенціал, який стане в майбутньому джерелом щастя та самовдосконалення.

Мої контакти: perebey.na@yandex.ru

_______________________________________________________________________

Кiлькiсть переглядiв: 46

Коментарi

  • Елизавета

    2016-02-17 09:14:35

    Я очень рада, что Наталья Анатольевна так ответственно относиться к обучению нашего класса, хоть я и не её ученица, но она всегда приглашает и нас на совместные поездки в разные города. И это действительно круто)))...

  • Анастасия

    2016-02-17 09:02:58

    Спасибо классному руководителю за интересную школьную жизнь нашего ребенка!! От лица всех родителей благодарим за дружескую атмосферу в классе! Мы рады,что попали в такой замечательный коллектив!...

  • Диана Зиновьева

    2015-11-15 21:34:15

    В этом классе я учусь второй год .Я очень рада, что попала именно в класс Натальи Анатольевны. Она всегда поддерживала меня и помогла мне влиться в коллектив. Мой классный руководитель - чуткий, внимательный, отзывчивый педагог, который очень любит свой класс. Наталья Анатольевна легко находит общий язык с учениками и делает всё ,чтобы их школьная жизнь была более интересной....

  • Дарина Фильчакова

    2015-11-15 18:58:29

    Все мероприятия,проходили просто шикарно!!!Это преподаватель,который максимально выкладывается на уроках,всегда все понятно)))Отличный классный руководитель и просто хороший человек,Наталия Анатольевна спасибо вам за все ღღღ......

  • Лилия Кручина

    2015-11-15 10:27:47

    Моя учеба в этом коллективе продолжается вот уже шестой год. Я чувствую себя комфортно не только благодоаря коллективу, который я ценю, но и благодаря прекрасному, на мой взгляд, классному руководителю! Наталья Анатольевна, спасибо вам за то, что помогаете нам, тратите свои силы на нас, организовывая мероприятия,как литературные вечера или новогодние спектакли. Это на самом деле невероятный труд и ангельское терпение! Спасибо за поддержки :) Вы не только великолепный преподfватель, но и прекрасный...

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.