Цигічко Римма Михайлівна, вчитель англійської мови, спеціаліст вищої категорії

/Files/images/IMG_1612.JPG

Лиш той учитель, хто живе так, як навчає

(Г. Сковорода)

Актуальність досвіду

Соціально-економічна ситуація у світі та Україні зокрема якісно змінює вимоги суспільства до особистості. Від сучасних випускників школи вимагається розвинене продуктивне мислення, високий рівень самостійності і відносна сформованість таких ключових компетентностей, як міжособистісна, соціальна, інформаційна.

Держава ставить перед вчителями іноземної мови завдання сформувати полікультурну особистість учня шляхом оволодіння нею іншомовної комунікативної компетенції, підготувати випускника до міжкультурної комунікації.

Такі вимоги змушують вчителя шукати нові підходи в організації освітнього процесу, які дозволяють розвинути високу мотивацію учнів до вивчення англійської мови.

Кожен вчитель повинен розуміти, що якщо учень не залучений до активної діяльності, то будь-який змістовний матеріал викличе у нього поверхневий інтерес до предмета. Викликати в учнів пізнавальний інтерес можна через організацію системи діяльності, що передбачає розвиток всіх учнів класу. Використання відеоресурсів сприяє розширенню можливостей уроку. Новизна і швидкість отримання інформації, інтерактивність, залучення учнів в пошукову і творчу діяльність підвищує навчальну мотивацію учнів.

/Files/images/IMG_2652.JPG/Files/images/IMG_2655.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.