Антонесьян Марина Євгенівна,

вчитель географії та економіки, спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист.

У природі закладені в доступній для дитини формі прості і разом із тим дуже складні речі, предмети, факти, явища, закономірності, інформацію про які нічим не можна замінити, тому що вона відповідає саме світу дитячої природи. Інакше кажучи, природа – джерело і водночас світ “дитинства думки”

/Files/photogallery/Антонесьян_М.Е.jpg

Тема досвіду:

«Екологічно – краєзнавчий напрямок в процесі вивчення географії».

Провідна наукова ідея:

Пошук і впровадження активних підходів до навчання, удосконалення засобів і форм процесів навчання.

Актуальність досвіду:

- підтримує розвиток природних здібностей учнів, надає можливість проявити особисті нахили;

- сприяє формуванню творчої особистості учня;

- сприяє вихованню у учнів культури наукового мислення і вираження думки, формуванню потреби й умінь обґрунтовувати свої судження, робити логічні правильні висновки;

- сприяє пробудженню пізнавального інтересу учнів до предмету, поширення їх кругозору та географічної культури.

Кiлькiсть переглядiв: 1

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.