Положення

про шкільне дитячо-юнацьке об’єднання

«Сузір’я – 43»

1. Загальні положення:

1.1. Учнівське дитячо-юнацьке об’єднання „Сузір’я – 43” – добровільне об’єднання учнів, утворене для вироблення навичок самоврядування, вміння працювати на засадах партнерства, гласності, демократизму.

1.2. Основні завдання:

- забезпечення і захист прав та інтересів учнів гімназії;

- забезпечення виконання ними своїх обов’язків;

- сприяння навчальній та творчій діяльності учнів;

- створення різноманітних учнівських гуртків, товариств, клубів за інтересами.

2. Структура об’єднання „Сузір’я – 43”:

Загальношкільне об’єднання „Сузір’я - 43” складається з трьох різновікових об’єднань:

- „Країна Добрик” об’єднує учнів 1-4 класів;

- „Світанок” – учнів 5-8 класів;

- „Ритм” – учнів 9-11 класів.

Виконавчим органом самоврядування є учнівська Рада лідерів, яку обирають на засадах вільного і рівноправного висування кандидатів із числа учнів 5-11 класів.

Склад Ради лідерів:

- голова ради;

- заступник голови по роботі з учнями 5-8 класів;

- заступник голови по роботі з учнями 9-11 класів;

- лідери класних колективів;

- лідери, що очолюють центри розвитку: навчально-пізнавальний „Інтелектуал”, суспільно-корисної діяльності, спортивно-оздоровчий «Здоров’я», творчого розвитку учнів «Шанс».

Основні напрями діяльності органів учнівського самоврядування

1. Навчально-пізнавальний центр «Інтелектуал»:

- здійснює роботу, спрямовану на вироблення в учнів свідомого ставлення до навчання;

- організовує консультаційну допомогу з предметів;

- бере участь у проведенні предметних тижнів, місячників, олімпіад, конкурсів;

- контролює виконання домашніх завдань, ведення щоденників;

- веде боротьбу з пропусками уроків.

Склад центру:

Наукове товариство старшокласників:

- готує учнів до навчання у ВНЗ;

- дає можливість удосконалити себе кожному, зануритися упошукову, науково-дослідницьку діяльність;

- організовує конкурси ерудитів, проводить інтелектуальні ігри з метою виявлення обдарованих дітей та закріплення програмного матеріалу з різних предметів.

Старостат предметних гуртків:

- організовує роботу предметних гуртків;

- бере участь у складанні планів роботи гуртків, у проведенні позаурочних заходів;

- допомагає в проведенні предметних тижнів.

Мала ініціативна група «Юні журналісти»:

- знайомство (практичне) з роботою журналіста;

- упровадження творчих задумів (видання статей, репортажів);

- розвиток образного і творчого мислення.

2. Центр суспільно-корисної діяльності:

- здійснює профорієнтаційну роботу в гімназії, виховує інтерес та повагу до майбутньої професії;

- виховує готовність жити й діяти за принципами гуманізму, милосердя, людяності;

- піклується про ветеранів, інвалідів, вдів, пристарілих;

- охороняє довкілля, дбає про збереження шкільного майна;

- організовує проведення трудових операцій, десантів.

Склад центру:

Штаб «Милосердя»:

- здійснює пошукову роботу, заходи військово-патріотичного спрямування, оформляючи результати пошукової роботи в альбомах, на стендах;

- поглиблює духовну єдність поколінь, вшановує ветеранів війни, праці;

- здійснює пошукову роботу, збирання народознавчого матеріалу, вивчає традиції та звичаї українського народу;

- досліджує маловідомі героїчні та трагічні сторінки історії свого краю, поглиблюючи цим знання учнів.

Мала ініціативна група «Зелений патруль»:

- формує екологічну культуру людини. Її гармонійні стосунки з природою;

- озеленяє класні кімнати та коридори;

- проводить акції «Посади сад», «Зробимо нашу гімназію найкращою», «Парки - легені міста», «Зелений патруль»;

- оформляє альбоми, виставки;

- проводить конкурси на кращий зелений куточок класу;

- організовує трудові десанти з благоустрою території гімназії.

Пост ввічливості, чистоти, культури (ВЧК):

- виховує свідоме ставлення до виконання громадських доручень, свідомої дисципліни, бережливе ставлення до державного і власного майна;

- згідно з пам'яткою для чергових (у класі, гімназії) стежить за дотриманням учнями належної дисципліни, правил співжиття молодших та старших школярів, поведінкою учнів під час перерв, у їдальні та на вулиці;

- проводить дні ввічливості, культури, чистоти;

- готує інформацію на загальношкільні лінійки;

- збирає замовлення на харчування, контролює відвідування учнями школи;

- перевіряє санітарний стан у класі (щоденне прибирання, підтримка належного порядку протягом робочого дня, санітарний день у класі);

- щоденно звітує черговому вчителю про результати чергування в гімназії.

3. Спортивно-оздоровчий центр:

- забезпечує повноцінний фізичний розвиток дітей, дбає про охорону та зміцнення їхнього здоров'я;

- пропагує здоровий спосіб життя (антиалкогольна, антитютюнова, антинаркотична програми);

- залучає учнів та батьків до спортивно-масової та фізкультурно-оздоровчої роботи;

- організує роботу спортивних секцій, груп здоров'я;

- проводить спортивні ігри на перервах та після уроків;

- організує загальношкільні спортивно-оздоровчі заходи.

Склад центру:

Мала ініціативна група «Юний пожежник»:

- активно сприяє вихованню в дітей обережного поводження з вогнем, проведенню місячників пожежної безпеки;

- проводить ділові ігри з навчання правил пожежної безпеки;

- надає практичну допомогу дорослим у збереженні матеріальних цінностей, життя й здоров'я дітей;

- навчає учнів основ пожежної справи, вмінь, навичок запобігання й гасіння пожеж, надання першої медичної допомоги під час пожежі.

Мала ініціативна група «Юні інспектори руху»

- організовує заняття з профілактики дорожнього травматизму;

- залучає до участі в акції «Увага! Дорога»;

- проводить місячники дорожнього руху;

- співпрацює з учнями молодших класів, проводить з ними ділові ігри.

Спортивні секції:

- залучають учнів до спортивно-масової та фізкультурно-оздоровчої роботи у вільний від навчання час.

4. Центр творчого розвитку «Шанс»:

- сприяє естетичному вихованню учнів;

- пропагує здоровий спосіб життя;

- організовує змістовний відпочинок учнів у позаурочний час, залучаючи їх до проведення вечорів відпочинку, дискотек, днів відкритих дверей, спортивно-оздоровчих заходів, зустрічей за «круглим столом», оглядів-конкурсів, фестивалів, концертів, виготовлення атрибутів для оформлення залів;

- розвиває творчі здібності школярів, залучаючи їх до роботи в гуртках, секціях, учнівських об'єднаннях, творчих групах за інтересами;

- оформляє альбоми до пам'ятних дат, традиційних свят у гімназії.

Склад центру:

Мала ініціативна група сценаристів:

- підбирає матеріали до написання сценаріїв різноманітних свят, вечорів відпочинку, зустрічей;

- розвиває творчі здібності школярів;

Танцювальний ансамбль «Силует», /Files/images/P8270016.JPG
хоровий колектив «Дзвіночки»

театральна студія «Ліра»,

МІГ «Юні художники»,

бібліографічний гурток:

- сприяють розвитку творчих здібностей та емоційного інтелекту.

Кiлькiсть переглядiв: 2032

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.