• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Психологічна служба
/Files/images/псих2.jpg
Перед психологічною службою гімназії стоїть завдання: підвищення ефективності супроводу навчально-виховного процесу, своєчасне виявлення труднощів, проблем та умов індивідуального розвитку особистості, корекція міжособистісних відносин усіх учасників педагогічного процесу, профілактика відхилень в індивідуальному розвитку та поведінці. Психологічна служба школи складається в систему, що спрямована перед усім на індивідуальну роботу з дитиною з метою максимального виявлення її творчих здібностей та умов її розвитку, формування здорового способу життя, подолання кризових життєвих ситуацій тощо.
Практичний психолог та соціальний педагог працюють над цілим рядом проблем, серед них:
„Психологічна готовність та адаптація першокласників до навчання в школі”;
  • “Адаптація дітей до умов перебування у навчально-виховному закладі”;
  • „Обдаровані діти”;
  • „Особистісно-орієнтований підхід у навчально-виховному процесі”;
  • „Профілактика та попередження відхилень у становленні особистості”;
  • “Профорієнтаційна робота”;
  • "Корекційно-розвиваюча робота з дітьми ”групи ризику” тощо.
Значна увага приділяється профілактиці дезадаптації першокласників на початку навчання. Мета соціально-психологічного супроводу першокласників полягає у визначенні психологічної готовності до навчання в школі, вивченні рівня адаптації до шкільного навчання, яка включає зовнішню та внутрішню сторони адаптації; а також в допомозі дітям, які показали низький рівень адаптації до шкільного навчання.
Кiлькiсть переглядiв: 1616

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.