Основна мета виховання: становлення морально-духовної, життєво компетентної особистості, яка успішно розвивається в соціумі як громадянин, сім'янин та професіонал.
Звідси витікають основні завдання:
- забезпечення сприятливих умов для самореалізації особистості відповідно до її інтересів та суспільних вимог;
- підвищення соціального статусу виховання у системі освіти гімназії, зміцнення та розвиток виховних функцій закладу;
- забезпечення взаємодії гімназії з усіма соціальними інститутами, дотичними до виховання дітей та учнівської молоді;
- посилення родлі сім'ї у виховання дитини, зміцнення її взаємодії з гімназією;
- розвиток учнівського самоврядування в гімназії, використання нових форм реалізації виховного потенціалу дитячого руху;
- оптимізація змісту і форм виховного процесу;
- збереження та покращення фізичного, психічного та соціального здоров'я особистості;
- попередження негативних впливів факторів соціального середовища на особистість;
- формування досвіду гуманічтисних відносин на основі засвоєння та реалізації в повсякденному житті етичних форм і гуманної моралі.
Основними орієнтирами виховання учнів є:
- формування ціннісного ставлення до суспільства та держави;
- формування ціннісного ставлення до культури та мистецтва;
- формування ціннісного ставлення до сім’ї, родини, людей;
- формування ціннісного ставлення до природи;
- формування ціннісного ставлення до праці;
- формування ціннісного ставлення до себе.
Коментарi